Meie eesmärgiks on kanda edasi Saaremaa paadiehituse väärikaid traditsioone – pakkuda klientidele just nende vajadustele vastavaid laevaehituse lahendusi, mis on samas ka praktilised ja efektiivsed.
Kuigi väiksemate lõbusõidupaatide puhul pakume ka standardseid kerelahendusi, pole siiski ükski meie toodetud veesõiduk teisega täiesti ühesugune.
Meie sooviks on teha just sellised jahte, paate või väikelaevasid, mis oleks eelkõige tulevase omaniku nägu.
Samuti teostame kõikvõimalikke erilahendusi ja ehitame eriotstarbelisi sõidukeid, mis alati klassikalises mõistes veesõidukiks ei kvalifitseeru.
Nii oleme teinud erinevat tüüpi parvesid, aga näiteks ka hõljuki kere.
Linda 520 – klaasplastist lõbusõidupaat
Igas Linda 520 standardses klaasplastist keres on sisu, mis vastab just täpselt paadi omaniku soovidele.
Tegu on lõbusõidupaadiga, mis sobib hästi kuni viieliikmelisele seltskonnale vaba aja veetmiseks eelkõige siseveekogudel ja rannikuvetes.
Standardvarustuses on paadi keskel ka laud, mis võimaldab hästi pidada veel kasvõi õhtusööki ja miks mitte ärikohtumistki.
Linda 520 on ka populaarne paadirentijate seas.
Paadi siseviimistlusmaterjalidena saame kasutada nii kohalikku puitmaterjali kui erinevat väärispuitu troopilistest piirkondadest, vastavalt kliendi soovidele.
Kogu paadi sisustus valmistatakse käsitööna.
Paadile on võimalik paigaldada ka mootorit.
Linda 520
Disainer: Edgar Kana
Pikkus: 5,25m
Lauis: 1,72m
Süvis: 0,4m
Kaal: 600kg/330kg
Hinnakiri:
Contrast 400 – avamere purjejaht
Meie ookeanikategooria purjejaht Contrast 400 on cruiser-tüüpi ja mõeldud eelkõige meeldivaks ajaveetmiseks merel.
Jaht sobib reisimiseks kuni kuuele inimesele, kusjuures jahil on kõik mugavused ja võimekus olla merel sadamat külastamata kuni kaks nädalat.
Kuna antud jahi puhul pole oluline kiire sõit, on see populaarne just vanema generatsiooni ja kogenud purjetajate silmis, kes ei pea endale või teistele enam midagi tõestama ning eelistavad lihtsalt meeldivalt aega veeta.
Kalapaadid – ökonoomsed ja kiired
Eduka arendustöö tulemusena oleme kalapaatide puhul jõudnud lahenduseni, mis on võrreldes teiste sarnase otstarbega paatidest kaks korda efektiivsem, kuid samas ikkagi töökindel.
Meie 9-meetrine kalapaat suudab 44 hobujõulise mootoriga arendada kiirust kuni 12 sõlme.
Üldlevinud lahenduste puhul saavutatakse sarnane kiirus topelt suuremal võimsusel, mis omakorda tähendab ka topelt kütusekulu.
Nagu teistegi meie toodetud veesõidukite, nii ka kalapaatide puhul, on tegu “rätsepatööga”, kus klient kirjeldab täpselt oma soove ja vajadusi ning meie ehitame sõiduki vastavalt sellele.